


Pakaunės pirminės sveikatos priežiūros centras yra medicinos įstaiga, kuri teikia įvairias sveikatos priežiūros paslaugas Kauno rajono gyventojams.
Toliau Pakaunės pirminės sveikatos priežiūros centrą vadinsime Pakaunės PSPC.
Pakaunės PSPC dirba keliose Kauno rajono vietose.
Adresus ir telefono numerius rasite paspaudus šią žalią nuorodą
Pakaunės PSPC konsultacijas teikia:
Šeimos medicinos gydytojai.
Šeimos gydytojai gydo žmogų nuo gimimo iki mirties.
Šeimos gydytojai:
– gali padėti, kai sergate,
– patarti, kaip išlikti sveikiems.

Vaikų gydytojai dar vadinami gydytojais pediatrais.
Gydytojai pediatrai gydo vaikus.

Odontologai rūpinasi jūsų dantų sveikata.
Odontologai padeda: kai skauda dantį, prižiūrėti dantis.
Profesionaliai išvalyti dantis.
Ši procedūra vadinasi burnos higiena.
Jei neturite dantų, odontologai įdeda naujus dantis.
Ši procedūra vadinasi dantų protezavimas.

Padeda sergančiam žmogui pasveikti.
Prižiūri žmogaus sveikatą, padeda sergančiam žmogui namuose.
Pavyzdžiui, paduoda išgerti vaistus.
Padeda sergančiam žmogui pasveikti.

Akušeris ginekologas yra gydytojas, kuris padeda moteriai:
– nėštumo metu
– rūpintis moters sveikata.

Psichiatrai ir psichologai yra gydytojai, kurie padeda žmonėms:
-kuriems gali būti sunku išreikšti savo emocijas,
-kuriems gali būti sunku bendrauti,
-kurie visada nerimauja ar bijo,
-kuriems gali būti sunku susikaupti,
-kurie visada yra liūdni.
Psichiatrai ir psichologai gydo psichines ligas. Pavyzdžiui gydo tokias ligas kaip nerimo sutrikimas.
Tai liga, kai žmogui visada neramu, nors nėra jokios priežasties.

Gydytojai chirurgai daro operacijas.
Pavyzdžiui chirurgai traumatologai
daro operacijas žmonėms, kurie sunkiai susižeidė.
Pavyzdžiui, operuoja sulaužytą koją.

Šie gydytojai padeda žmonėms, kurių judėjimas ar fizinė sveikata yra pablogėjusi.
Šie gydytojai padeda žmonėms, kad jų sveikata pagerėtų.
Fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojai duoda žmogui įvairių pratimų,
kad žmogaus sveikata pagerėtų.
Pavyzdžiui, daryti mankštą.
Kada dirba Pakaunės PSPC ?

Pakaunės PSPC dirba:
Pirmadienį
nuo 8 valandos iki 18 valandos,
Antradienį
nuo 8 valandos iki 18 valandos
Trečiadienį
nuo 8 valandos iki 18 valandos
Ketvirtadienį
nuo 8 valandos iki 18 valandos
Penktadienį
nuo 8 valandos iki 18 valandos
Jei Jums reikalinga skubi sveikatos pagalba
Pakaunės PSPC ne darbo metu,
skambinkite telefonu 112
ir prašykite pagalbos.
Tekstą lengvai suprantama kalba parengė
Jurga Aniūnienė
Tekstą vertino
Ernesta Protasova
Teksto vertinimą koordinavo
Viktorija Pilibaitienė
Vizualinės medžiagos šaltiniai:
Inclusion Europe. More information at
www.inclusion-europe.eu/easy-to-read